gökkuşağı

9 Mart 2013 Cumartesi

I ♥ BIGBANG



BigBang'in koyu hayranlarından olupta blogta onları tam anlamıyla tanıtan bir yazının olmaması olur mu hiç? Oluyormuş meğer bakınız ben! BigBang hakkındaki bir çok şey yazdım yazılarımın çoğunda onlardan bahsetmişimdir ama onları tanıtan benim gözümden anlatan bir yazı yazmadığımı farkettim daha doğrusu koyu bir VIP olarak BigBang'i bilmeyen insanlara tanıtmadığım için utandım (aslında BigBang'in değerini bilmeyecek oppa oppaaağğğğ diye sadece görüntü üzeri ilgilenen insanlar bu konunun dışında olsun! kışt kıştttt! :D ) Bu konu şöyle açıldı geçenlerde http://yunaninkoregunlugu.blogspot.com/ 'dan Öykü bana facebook'tan bir mesaj attı ve BigBang'i tanımak istediğini bunun için yardımcı olup olamayacağımı sordu,benden şarkı tavsiyeleri istedi. Bende durur muyum gönüllü olarak bu işe el attım. Umarım Öykü'de memnun kalmıştır hatta bununla ilgili bir yazı bile hazırladı bir göz atmak isterseniz buyrun: Tık Tık  
İşte bu farkındalık o anda oluştu dedim ki bildiğim kadarıyla BigBang'i tanıtayım,merak edenler,tanımak isteyenler faydalansın hemde benim gözümde onların nasıl bir yere sahip olduklarını da anlatmış olurum...Umarım başarabilirim, bir hatam olursa şimdiden affola çünkü bu yazı birazcık fangirllük içerebilir sonra uyarmadı demeyin :D

Benim için BigBang emek vermek ve mücadele ruhunu simgeliyor.Onlar yaptıkları her işte kendilerini sürekli geliştirip mükemmeli yakalamaya çalışıyorlar.Yaptıkları hiçbir şey yapmacık durmuyor,sahte değiller. Ben hayatımda daha önce hiç kimsenin böyle fanı olmadım çünkü hiç kimse bana böyle hitap etmedi.Tamamıyla beni yansıtmadı. Benim için Bigbang bir milat gibi öncesi ve sonrası var.O nedenle onları tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyorum... :D
Evet işte başlıyoruz: 
İlk olarak grubun maknaesinden başlayalım: " SeungRi " (Lee Seung Hyun)


SeungRi 12 aralık 1990 doğumludur.Grubun en küçüğüdür ama ailesinde en büyük çocuktur o nedenle grubun maknaesi olmayı sevmez,abilerine bu yüzden bazen isimleriyle hitap eder özellikle de T.O.P'a sonrasında tabiki şamarı yer :D Grubun yaramazıdır kendisi maknae olmayı sevmez ama yeri geldiği zaman maknae olmayı sonuna kadar kullanır. Lakapları: V.I,Victory ve Panda. Ona panda denmesinin sebebi de büyük göz altı morluklarından dolayıdır. Gruba girmeden önce yaşadığı kasabada bir dans grubu vardı,YG'nin elemelerine katıldı ve seçmeleri geçti.Ama gruba seçilmekten son anda elendi.YG papa ona ikinci bir şans verdi ve Ri bu şansı çok iyi kullandı ve zorda olsa gruba girdi,kendini kabul ettirdi.SeungRi çok iyi bir koreograftır hatta geçtiğimiz senelerde bildiğim kadarıyla kendi kasabasında bir SeungRi Akademisi açtı. Ri grubun ara vokallerindendir. Şarkıların çoğunda dikkat ederseniz ara sesleri o doldurur. Grup dışında "VVIP" adında bir solo albümü vardır bunun yanı sıra oyunculuk ve sunuculukta yapmaktadır. Bazı fanlar ilk başlarda maknaeyi sevmiyorlardı ama o kendine has sevimli ve yaramaz kişiliğiyle kendini kabul ettirdi ve grubun fanlarla olan bağı haline geldi.



 SeungRi konuşmayı çok sever,grup hakkında bilgi vermeyi çok sever özellikle de bütün kirli çamaşırları ortaya dökmeye bayılır, Ev hayvanlarından pek haz etmez o yüzden GD'nin köpeği Gaho ve Taeyang'ın köpeği Boss'la pek geçinemezler. Taklit yapmaya bayılır özellikle de YG papanın taklitlerini... Örneğin Grup üyelerinin taklitlerini VVIP şarkısının klibinde bile yapmıştı işte burda: :D :D



 Kendisinin de söylediği gibi BigBang 4 kişi olarak düşünülemez SeungRi olmasa eksik kalırdı :D Grupta en iyi GD ile anlaşır onların ilişkileri tam bir komedi :D Ri her zaman yapacak bir yaramazlık bulur ve GD yi deli eder,azarı yer ama uslanmaz.Bu ikiliyi izlemeye doyamazsınız o yüzden fanlar onlara Tom ve Jerry'de derler.
Mesela o anlardan birkaç resim :





 Grubun içinde küçük bir oğlan çocuğu yatan abisi: "T.O.P" (Choi Seung Hyun)


T.O.P 4 kasım 1987 doğumludur.Grubun en büyüğüdür ama birazcık derine indiğinizde görürsünüz ki içinde küçük bir oğlan çocuğu yatar. Sert duruşunun ardında kibar bir beyefendi vardır,etkileyici bakışlarıyla ünlüdür. :D Hatta "Çocukluk hayaliniz neydi?" diye sorulan bir soruya "Harika bir centilmen olmak istemiştim" diye yanıt vermiştir. Grubun rapçisidir,kendine has rapi ve sesiyle gruba özgü bir tarz katar.Grubun sözyazarlarından biridir.Mesela Oh Mom adlı şarkısını bir fanından gelen mektup üzerine duygulanarak yazmıştır. Lakapları: Bingu,Tempo,Tabi.

Çoğu Kpop gruplarındaki gibi en büyük olarak lider değildir.Bu konu sorulduğunda Liderin GD olduğunu ve GD'nin her konuda kendisinden büyük olduğunu GD'nin olgunluğuna saygı duyduğunu belirtmiştir.T.O.P'ın gruba girmeden önce kendi grubu vardı kardeşim dediği bir arkadaşıyla sokaklarda rap yaparlardı ama malesef arkadaşını bir trafik kazasında kaybetti. Hatta bu yüzden ehliyeti yoktur,araba süremez o olaydan sonra kendisinde araba sürme gücünü bulamamıştır.YG elemeleri için zoru başarmış 40 günde 20 kilo vermiştir.T.O.P'ın hiçbir yerde çıplak bir fotoğrafını bulamazsınız.Şanslıysanız en fazla kısa kollu halini görebilirsiniz,ceketsiz halini görmek biraz zordur..Bu konu hakkında fanlar arasında şehir efsanesine dönüşmüş türlü hikaye vardır.Bir tanede benden olsun: bence T.O.P YG elemeleri için kendisine kilo verilmesini şart koştukları için şimdi bunun intikamını alıyor.Siz beni böylesine zorlar mısınız size bundan sonra hiçbir şey göstermiyorum diyor :D :D İşte T.O.P'ın en dekolteli hali aşağıda :D Konserlerde bile üst değiştirirken üyelerin yanında üstünü değiştirmez farklı bir oda istermiş :D


 T.O.P dans etmeyi pek sevmez onun kendine has bir dansı vardır. :D :D Ama çoğu dans ediyorum diye geçinen şarkıcılardan daha iyi dans ediyor,yeter ki istesin ^^



Pembe rengi çok sever ayrıca oyuncak koleksiyonu yapmaya bayılır.Grup çalışmaları dışında GD ile ortak "GD&TOP Vol1" adında bir albüm yapmışlardır ayrıca oyunculuk yeteneği vardır. Rol aldığı dizi ve filmler: Irıs,71-İnto the fire,Nineteen...



 Grubun gülümseyen meleği ve huzur veren sesi " Daesung " (Kang Dae Sung)


Daesung 26 Nisan 1989 doğumludur.Grubun ana vokallerinden biridir.Şarkılarda Dae'nin sesini bir kez duyduğunuzda aklınızda kalır, onun sesinin tınısını unutmak zordur.İnsana huzur veren bir sesi var.Onun ince bir ruhu vardır,kimseyi incitmek istemez bunun yerine kendini suçlar.Her zaman gülümser,çevresindeki herkesi de gülümsetir,Onun gülen yüzüne kapılmamak zordur.



 Dae'mizin başından 2011 yılında kötü bir kaza geçti.Yolda bir kaza olur bir araba motorlu birine vurup kaçar bunu gören bir taksici arabasını durdurur ve yardım etmek için motor sürücüsünün yanına gider bu sırada Dae yolda bu kazayı görür bir anda kontrolünü kaybeder ve  taksiye çarpar. Olaydan sonra kaza geçiren kişi öldü, görgü tanığı taksiciye göre zaten Dae ona vurmadan önce ölmüştü. Dae bu olaydan sonra aklandı ama sahneye çıkacak gücü bulamadı, hayranlarıyla göz göze gelmekten korktu,büyük bir travma yaşadı.YG mahkeme sonuçlanıncaya kadar Dae'nin grup çalışmalarını askıya aldı bir süre grup programına katılmadı.Grup bu yüzden onsuz zor zamanlar geçirdi. Dae'ye tekrar sahneye çıkma özgüvenini kazada ölen kişinin ailesi sağladı,onu desteklediler. Fanlar da Dae'yi sonuna kadar desteklediler,arkasında durdular.Zorlu bir süreçten sonra Dae'nin yüzü tekrar güldü ve ona has ışığını fanlardan esirgemedi.Bir kişi  için bile olsa bunu yapacağım dedi ve yoluna devam etti.Ama araba kullanma gücünü tekrar kendinde bulamadı. Bunun üzerine GD ile Wings adlı solo şarkısını yazdılar.Olaydan sonra ilk bu şarkıyla hayranlarının karşına çıktı.


Daesung gruba ilk kabul edilen üyelerden biriydi ama ailesi özellikle babası onun şarkıcı olmasını desteklemiyordu.Onun bir papaz olmasını istiyordu.Dae okuldan sonra gece geç saatlere kadar YG'de eğitimi için çalışıyordu.Ailesini ikna ettikten sonra grup için rahatça çalışmalara başlayabildi.YG'nin eğitim sürecinde eğitmenlerin sevdiği bir öğrenciydi o nedenle eğitmenlerin tavsiyesi gruba seçilmesinde büyük önem taşımıştır.Dae grupta en çok T.O.P'a takılmayı sever..Daesung grup dışı aktivitelerinde TV Show programlarında sunuculuk yapar.Ayrıca sonunda (sonunda diyorum çünkü dört gözle bekliyordum) Daesung'unda D'scover adında bir solo albümü oldu.Albüm Japonca da olsa çok mutluyum.Bütün üyelerin bende yeri çok ayrı ama Dae'ye karşı biraz farklı çünkü neden bilmem onu anaç duygularla seviyorum,alıp bağrıma basasım geliyor :D Çok seviyorum bu sevimli zibidiyi ya :D



Grubun hiperaktif çocuğu,dans makinası ve karakteristik sesi: " Taeyang " (Dong Young Bae)


Taeyang 18 mayıs 1988 doğumludur. Grubun ana vokallerindendir ve dansçısıdır.Lakapları: SOL, Solar.Yetenekleri arasında Piano çalmakta vardır.Onu dans ederken gördüğünüzde izlemeye doyamazsınız,müthiş dans eder.Özellikle de suşi dansını izlemediyseniz çok şey kaybediyorsunuz.


 Vee eşsiz sesi;onu dinlerken hayran kalacağınıza eminim, Dae gibi unutulması zor bir sesi var.Hele birde güldü mü tamamdır dersiniz ki bu adam dünyanın 8.harikası :D





 Tae, GD ile birlikte grubun ana taşlarından biri çünkü BigBang'den önce YG de tam 6 yıllık bir eğitim süreçleri var.Bu ikili GDYB adında bir grup olarak, YG nin o zamanki ünlü gruplarına eşlik ederek konserlerde de boy gösteriyorlardı.Taeyang o zamanlar rap üzerine eğitim alıyordu ama BigBang için vokal arandığını öğrenince alanını bu yöne çevirdi.İyiki de böyle yaptı yoksa o güzel sesinden mahrum kalabilirdik.
Taeyang'ın şimdiye kadar hiç ciddi bir ilişkisi olmadı,kimseyle çıkmadı.Ama yaramazlık yapmadan duramıyor nerde güzel bir kız görse hemen kendini öptürüyor,tabi yanaktan canııım :D :D Taeyang'ın grup dışında iki solo albümü var, ilki "Hot" diğeri de "Solar" Hatta " I need a girl" adında bir şarkısı da bulunmakta ki bu yüzden çok fazla tiye alındığı zamanlar  da oldu :D Klibi ne kadar sinirlerimi bozup fangirllük damarımı kabartsada  şarkı muhteşemdir,dinleyin ve onun nasıl bir kıza ihtiyacı olduğunu anlayın :D Onun sesini daha iyi tanımak isterseniz BigBang şarkıları yanı sıra Wedding Dress ve Tablo'yla düet yaptığı Tomorrow adlı şarkıları da dinleyebilirsiniz.


 Vee geldik esas adama Grubun özgün ve özgür ruhlu Lideri: " G-Dragon " (Kwon Ji Yong)


Liderim 18 ağustos 1988 doğumludur.Grup liderliğinin yanı sıra grubun rapçisi ve vokalidir.Hem şarkı söyler hemde rap yapar.Deyim yerindeyse bir şarkı sözü bankasıdır. Kendine ait bildiğim kadarıyla 107 şarkının telif hakkına sahip.BigBang'in söylediği çoğu şarkı onun imzasını taşır. Lakapları:GD,Kwon Leader.Kendini ve grubu sürekli geliştirerek yenilemeyi sever.Kore'de hep ilkleri başlatmıştır.Yeniliğe açıktır,denemekten korkmaz.Moda ikonudur.Giydikleri anında trend olur. Duruşunun aksine çok düşüncelidir.Ailesiyle mutlu bir yaşam sürmeyi listelerde bir numara olmaya  yeğler. GD ve BigBang albüm çıkaracakları zaman diğer Kpop grupları kendi projelerini askıya alırlar. Bu adamın yeteneğini saymakla bitiremem herhalde... :D YG den önce SM de stajyerlik yapmıştır. YG Papa onu keşfetmiştir, ikna edip onu YG'ye almıştır.Dövme yaptırmayı sever ama onun her dövmesi geçirdiği zorlukların bir nişanesidir.Çünkü hepsinin ayrı anlamları vardır.



                       "Too fast to live , Too young to die"
                                           Yaşamak için çok hızlı, ölmek için çok genç!

Mesela bu dövmeyi ilk çıkış yaptıklarında şu olay üzerine yaptırdı: Haru Haru ve Lies parçalarıyla büyük başarı yakalamışlardı ama Japon bir şarkıcıyı kopyaladıklarıyla ilgili bir iddia atıldı ortaya zor zamanlar geçirdiler ama İki tarafta bu suçlamayı kabul etmedi. Ve aklandılar. GD bu dövmenin kendisi için anlamını şöyle açıkladı: "Üstesinden gelmek zorunda olduğum ne kadar zorlukla karşılaşırsam karşılaşayım, şimdi pes etmek, çok erken benim için." Aslında GD'nin hayata bakışı bu şekilde başına ne gelirse gelsin tüm zorluklara rağmen kendini ve grubu hep ayakta tutmayı bildi,bu çocuğun bu yüzden bende yeri değiştirilemez. 

GD'nin başından da kötü bir olay geçti.2011 de Japonya'da bir büyük konser sonrasında yapılan partide kendini GD'nin fanlarından biri olarak tanıtan biri GD'ye bir sigara uzatır,GD'de bu yapılan ikramı geri çevirmenin kabalık olacağını düşünüp kabul etmiş ve bir iki nefes çekip atmış.Parti sonrasında "GD uyuşturucu kullanıyor" diye yapılan bir ihbar üzerine polis GD'yi sorguya alır. Böyle birşeyin olmadığını anlatır ama yapılan tahlillerde saçında çok az bir miktarda daha doğrusu minimum seviyede bir uyuşturucu maddeye rastlanır.GD durumu kabul etmez bir yanlışlık olduğunu söyler ve sonra bu olayı hatırlar.Yapılan mahkeme sonunda durum ortaya çıkar.GD tüm açıkyürekliliğiyle kötü bir alışkanlık olarak normal hayatında sadece sigara içtiğini, o gecede olanların da aynen böyle olduğunu anlatarak fanlarından özür diledi.(Keşke o sigarayıda bıraksan kuzum ya...) Kore'de herşeyin açık açık konuşulduğu bir program var.Ünlüler anlatıp rahatlamak istedikleri şeyleri bu programda anlatıyorlar.Programın adı da:Healing Camp.Eğer GD ve Daesung'un olayları hakkında birinci ağızdan bir şeyler öğrenmek istiyorsanız GD ve Dae'nin katıldığı bu programı izlemelisiniz.(Türkçe altyazılı bölümleri mevcut) Sunucuları da aklınızdan geçen bütün soruları çekinmeden soruyorlar aldığınız cevaplar eminim sizi tatmin edecektir.Benim için öyle oldu çünkü bir insanın yalan söylediğini anlatırken bir şeyler dikkatinizi çeker,kuşkulanırsınız.Ama gördüm ki iki üyede tüm doğruluklarıyla,açıkyüreklilikle herşeyi açıkladılar.Ben onlara inanıyorum.Zaten inanmasam bu kadar büyük fanları olmazdım.
BigBang 2011 de yaşanan Dae'nin kaza olayı ve GD'nin bu olayı üzerine büyük sarsıntılar geçirdi.Hatta grup ayrılma noktasına bile geldi ama onlar birbirlerinin kötü zamanlarında hep yanyana oldular.Hatta bir programda GD bu olay üzerine SeungRi'nin ona gelip hiç birşey söylemeden omzunda 20 dakika boyunca ağladığını anlatmıştı. Ben onların bu kardeşliklerine bayılıyorum Onları güçlü yapan şeyde bu: zor zamanlarda bile birbirlerini desteklemeleri... Konuya dönecek olursak GD'nin grup dışı aktivitelerinde kendisine ait 2 ayrı solo albümü var; İlki Heartbreaker diğeri de bu sene çıkardığı One of a Kind albümü.Son albümünden benim en çok sevdiğim parçasını paylaşmak istiyorum:" Without you"





GD hakkında söylemek istediklerim o kadar fazla ki bir başlasam sonu gelmez,zaten uzunca bir yazı oldu o yüzden birazda onun saçlarından bahsedip GD bölümünü burda bitireceğim, umarım :D :D Benim bu çocukta en sevdiğim özelliklerden biride ne yapıyorsa kendine yakıştırıyor buna saçları da dahil. Ben ki erkekte sarı saçı sevmem daha doğrusu sevmezdim GD benim bütün tabularımı yıktı. Ben ki Boys Over Flowers'ta KHJ'ın o sarı saçı yüzünden diziyi yarım bırakmış birisiydim (o saç rengine hala dayanamıyorum orası ayrı tabi :D ) GD'yi birazcık takip ediyorsanız bilirsiniz ki her saniye saç rengi ve şekli değişebilir.

 





Ben onu gökkuşağım diye seviyorum ancak böyle anlatabilirim. Bakınız GD'nin en sevdiğim halide budur: 



BİGBANG'İ DAHA İYİ TANIMAK İÇİN YAPMANIZ GEREKENLERDEN BİR KAÇI: ^^
  • Mutlaka ama mutlaka BigBang'in nasıl oluştuğunu,üyelerin nelerin üstesinden gelerek bu grubu oluşturduklarını anlatan Big Bang Documentary'yi izlemelisiniz.
  • 2011'deki büyük zorlukların ardından 2012'de dönüş yaptıkları albümlerinden Fantastic Baby şarkısının klibini normal bir klip gibi izleme.Araştırıp klibin içerdiği anlamlarıyla birlikte tekrar izle eminim etkileneceksin.Çünkü o klip tamamen bir geridönüş klibidir.
  • Onların şarkılarına birde Türkçe altyazılarıyla birlikte bak, özellikle GD'nin yazdığı şarkı sözlerinin derin anlamları olduğunu farkedersin.
  • BigBang'in konserleri için yaptıkları parodilerden: BIGSHOW 2010 1 Night 2 Days,Secret Garden, Coffee Prince ve Boys over Flowers parodilerini mutlaka izleyin :D Özellikle de GD'nin Gil Ra İm halini ve Daesung'un "Smeeelll"ini kaçırmayın. ^o^
  • BigBang için önemli olan olayları öğrenmeniz lazım;Mesela 2011'de MTV EMA'da dünya çapında diğer ünlüleri geçip ödül kazandıklarını bilmeniz önemli :D :D
  • BigBang'in fanlarının onlar için çok önemli olduğunu bilmeniz lazım ^^ Zaten birazcık VIP olmaya yaklaşmışsanız bunu farketmeye başlarsınız. Onlar yaptıkları her işte giysilerinden tut en ince ayrıntılara kadar sana ne kadar önemli biri olduğunu hatırlatırlar. :D FOREVER VIP!!! :D
  • BigBang'i ne kadar geliştiğini ve kendi tarzlarını nasıl oluşturduklarını daha net görmeniz için ilk çıkış parçaları "La la la" ve son klipleri "Monster" ın kliplerini izlemenizi öneririm.
Başlangıç için BigBang şarkılarından öneri isterseniz benim listem şu şekilde olur: (Yazı baya uzun olduğu için videolarını paylaşmıyorum onun yerine linklerini ekliyorum tıklayıp dinleyebilirsiniz) İlk olarak bence BigBang'in mihenk taşlarından HARU HARU daha sonra zirve yaptıkları  LİES'i dinlemelisniz..Sonrasında ise Let me hear your voice,Tonight,Tell me goodbye,Bringing you love,Stupid liar,Ain't no fun,Stay,Bingle bingle,Still alive,Top of the World...  Bu saydıklarımdan hariç benim favori listemi isterseniz: Blue, Love Song,Fantastic Baby,Cafe,Oh my baby,Love dust, My heaven,somebody to love, Bad Boy.... İnanın bu listeyi hazırlarken o kadar zorlandım ki buraya yazamadığım onca güzel şarkı resmen içime oturdu. BigBang üyelerinin solo albümlerinden şarkılarda isterseniz:GD için:This Love,Crayon,Missing you, Breathe... T.O.P için oh momAct Like Nothing's Wrong, Turn it up... SeungRi için: What can I do,VVIP,Strong Baby,Open Window... Daesung için:Look at me Gwisoon,Wings,Baby don't cry... Taeyang için:Wedding Dress,Tomorrow,I need a girl...

Elimden geldiğince BigBang'i ve onların sevdiğim yönlerini anlatmaya çalıştım.Evet birazcık uzun bir yazı oldu

 ama umarım memnun kalırsınız :D Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin... :D :D 

"Mutluluktan Gözleri Dolmuş Fangirl Anlatıyor" serimi okumak isterseniz:

20 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık ^^ Bilmediğim şeyler varmış sayende öğrenmiş oldum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmene sevindim ^^ Yorumun için teşekkürler :D

      Sil
  2. Öncellikle ellerine sağlık! :D Grup hakkında oldukça aydınlatıcı bir yazı olmuş. Özellikle MTV müzik ödülü aldıklarından haberim yoktu. Gerçekten çok sevindirici bir haber. Hem Big Bang için hem de Kore müziğinin dünya çapında tanınması için. Tabii o köprünün altından çok su aktı o zamandan bu zamana (bkz. Gangnam Style) ama yine de çok önemli bir adım.
    Bu arada G-Dragon'un bir şarkısına bayıldım. GD&T.O.P albümündeki sololarından birisi. Çok hoşuma gitti. GD'ye o kadar bayılmasam da o şarkıyı gerçekten çok beğendim. :D Yine de grupta en çok ilgimi çeken üyelere TOP ve Daesung. TOP'ta inanılmaz bir star ışığı var ve Daesung'un sesi enfes. Boş bir vaktimde belgeseli de izlemeye çalışacağım.
    Umarım bu yaz Music Bank'te Big Bang'i de izleme şansımız olur. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ,teşekkür ederim :D Ahh inşallah Music Bank'a gelirler en büyük dileğim bu... :D :D

      Sil
  3. güzel yazı cnm
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiim ^^ Hoşgeldin bloğuma Cansu ^^

      Sil
  4. Kendime VIP VIP diyordum ama aslında pek çok şeyi bilmiyormuşum.Sayende Bigbang hakkında bilmediğim bir sürü şey öğrendim çok teşekkürleerr. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim beğenmene sevindim ^^ Fighting VIP kardeşliği!! ;) :D

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmene sevindim ^^ Bloguma hoşgeldin ;) :D

      Sil
  6. gerçekten çok güzel bir yazı olmuş. grup hakkında ayrıntılı bilgiler var. o kadar aradım ama bu kadar geniş bir bilgi bulamadım. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. maşallah. çok faydalı oldu bak.
    sen ne kadar detaycısın yaaa.
    pes valla.
    :)

    sessiz gemi var bak.
    kavanozdaki beyin blogspot adresi.
    o da senden.
    big bang ci.

    bissürü var daha bak çingu arkadaşımız.
    :)
    du tanıştırırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben en çok detay ve ayrıntılara bakarım çünkü asıl önemli şeyler buralardan çıkar ^_^
      Evet Sessiz Gemi ve diğer o korefanı bloggerları biliyorum ve takip ediyorum ayrıca çokta seviyorum ^_^

      Sil
  8. Neden bu kadar geç okudum bilmiyorum ve kendimede kızıyorum :D Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık çok teşekkür ederim :D Senin sayen de bildiklerimi de pekiştirmiş oldum :D G-Dragon=ben çok ortak yönümüz var onunla :D Şimdi sen bunları yazınca ben bu programları izlemek zorunda olduğumu fark ettim :D Tekrar çok teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil
  9. bu yaziyi daha yeni goruyorum cook guzel yazmissin)) bigbang vip fan clup sayfasina nasil kayit olunur diye bir yazi yazarmisin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim ^^ Daha bende fan clup üyeliğine kayıt durumunu çözebilmiş değilim. Bu konu hakkında gelişme gösterdiğimde sizinle de paylaşırım inşallah ;)

      Sil
  10. Merhaba^^ ben VIP olmak istiyorum. Bayağı bir araştırdım. en sevdiğim yazılardan birisi de buydu. Gerçekten çok güzel yazi olmuş eline saglik^^.(bu arada biasım gd olacak gibime geliyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldin! ^^ beğenmene sevindim ne mutlu bana ki bir VIP kardeşim daha oluyor :D Hadi hayırlı olsun :)

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf