gökkuşağı

5 Nisan 2016 Salı

TESTiYi KIRMA!!!

Selam gençlik, nabersiniz? :P ahahah :D Tam benlik bir giriş oldu, insan uzun süre yazmayınca nasıl başlayacağını bilemiyor, affediverin. :D
Umarım hayatınızda her şey istediğiniz gibi gidiyordur, insanlar ve hayat yaptığınız planlarınızı, umutlarınızı, hayallerinizi suya düşürmüyordur... Son zamanlardaki benim aksime mutlusunuzdur umarım.. :D
Konuya giriş yapmadan önce bilmeyenler için kısa bir Nasreddin Hoca alıntısı yapacağım buraya, konunun devamı için son derece gerekli çünkü. :D

" Nasrettin Hoca, suya gönderdiği çocuğun eline testiyi vermiş ve;

“–Testiyi kırmadan getir.” diyerek bir de tokat patlatmış.

Yanındakiler hocaya söylenmişler:

“–Hocam, çocukcağız testiyi kırmadı ki, tokat atıyorsun! Bu yaptığın doğru bir iş değil!” Hoca istifini bozmadan cevap vermiş:

“–Doğru söylüyorsunuz; ancak testiyi kırdıktan sonra tokat atmanın ne faydası olur?”
"
Eveeet gelelim meseleye, size de oluyor mu bilmem ama bu aralar benim sokağa çıkıp karşıma çıkan tanıdık tanımadık kim olursa olsun okkalı iki Osmanlı tokadı patlatıp " Testiyi Kırma!!!" diye bağırıp yola devam edesim var. Neden diye sorarsanız artık insanların iki yüzlülüğünden bıkmış olmam. Kendi menfaatleri uğruna eşeği suya götürüp susuz getiren insanlardan kurtulamıyor olmam ve bu cins insan türünün gittikçe virüs gibi çoğalıyor olması. Benim ki; beni yani farzımuhal testiyi kırılmaktan korumak. Başka yol mu yok dediğinizi duyar gibiyim ama şu yaşadığım dönem bunu götürüyor açıkçası. Ayrıca arkadaş hepsi mi beni bulur?? Bu sorunun cevabını ve nedenini gerçekten çok merak ediyorum doğrusu!


Öğretmeninden tut çöpçüsüne kadar bu memlekette işini layıkıyla, hakkını vererek yapan insan sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az ve diğerlerini de aralarında sindirmeye bayılıyorlar. Abartmıyorum şu memlekette internet iyi ki var! Salla başını al maaşını'cıları işini adam gibi yapmazsa internete vermekle tehdit edince hem işin yürüyor hem de gerekmediği halde ağam paşam muamelesi görüyorsun, ne yazıktır ki durum böyle...

Ben herkese son derece güvenen bir insan(d)ım. Herkesi kendim gibi bilirim öyle davranırım ama sonra bir bakıyorum ki benim verdiğim tavizler boyumu aşmış boğuluyorum ama kimse el uzatmıyor birde iyice düşmem için tekmeliyorlar. Aklım başıma geldi sonunda yani arkadaşlıktan, dostluktan nasibimi almıştım da birde hem işini yapmayıp hem de seni suçlu duruma düşüren daha doğrusu yatarak para kazananlar çoğalınca insan dayanamıyor tabi. Ayrıca nasıl insanlar olduk yahu! Kimsenin kimseye bırak sevgisi, saygısı kalmamış, herkes kendi menfaatinin peşinde. "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" olmuş "Başka yılana gerek yok ben yılan olayım herkesi sokayım" En iyisi insan ortamını bırakıp doğal yaşama yönelmek kendini ormanlara, dağlara vurmak eminim ordaki gerçek yılanlar burda yaşayan yılanlardan bin kat daha insaflıdır...


Kendime NOT: Umarım şu "Testiyi Kırma!!!" yöntemini kendine uygulayacak kadar diğer insanlardan vazgeçtiğin gibi kendinden de umudunu yitirip vazgeçmezsin, işte o zaman yenilirsin unutma!!!


Neyse canlar bu günlük bu kadar sitem yeter ;) Yeni bir yazıda görüşünceye dek hoşça kalın!
Son olarak aman dikkat birilerinin testisini kırmayın yoksa yersiniz tokadı! :D

3 yorum:

  1. nabeeer iyi misiiiin tatil nası gidiyoooo. baksana senin face var mıydı yaa, varsa bak gelseneee, benim yanda var face adresi, bütün blogçular ordayız gruplarımız oldu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, iyiyim seni gördüm daha iyi oldum Deep :D Evet var face adresim, çok isterim gruba katılmayı!! Hemen bakıp ekliyorum seni ;)

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf