gökkuşağı

18 Temmuz 2012 Çarşamba

HAYALLER GERÇEK OLUR MU???

Uzun zamandır işleri iyi gitmeyen çalıştığım şirket sonunda iflas bayrağını çekti ve 3 farklı şehirdeki şubelerini kapatma kararı aldılar. Bu şubelerden biride benim şubem. Doğal olarak benimde işime son veriyorlar tabi.Son birkaç aydır bir kapatma mevzusu dolaşıyordu ama merkezden tam net birşey duymamıştık, maaşlarda da gecikmeler olmaya başlamıştı ki bugün sevgili (!) genel müdürüm telefonda kapatma işlemlerini başlatmamı istedi.
Bu habere sevineyim mi, üzüleyim mi bilemiyorum, şaşkına döndüm. Nedense ne yapacağımı bilemedim, bir an için şuurumu kaybettim diye korktum çünkü 2 saniye önce kahkaha atarak sevinç çığlıkları atarken 2 saniye sonrasında "Ne olacak, nasıl olacak, nerden başlayacağım..." sorularının içine gömülmüş dalmış gitmiş buldum kendimi... Bu ruh halimde şuan 2 seçenek arasında gidip geliyor, açık konuşmak gerekirse kendimden korktum :) Sinirlerim bozuldu herhalde...
Sevinmemin başlıca nedenlerinden birkaçı şöyle;
1.Sevgili uyuz müdürümden kurtuluyorum artık o insanı sinir eden inlemelerini duymayacağım bu benim için büyük bir şans! ( Allah'ım sen bilirsin, beni yağmurdan kaçarken doluya tutma ne olursun, daha beter bir uyuza denk getirme Amiiiiin!!! )
2.İşe gitmek için 2 araç değiştiriyordum ki artık otobüs yolculuğundan ve otobüs beklemekten gına gelmişti, uzun bir süre bırakın otobüsle yolculuğu "otobüs" kelimesini bile duymaya tahammülüm yok!!!
Üzülmemin başlıca nedenlerinden birkaçı şöyle:
1. Aslında üzülmemi gerektirecek bir şey bulamıyorum kendimde ama her ne kadar sevmesemde bir işim vardı.
2.Az da olsa kendi paramı kazanıyordum,kendi ayaklarım üzerinde durabildiğimi hissetmiştim...
Siz olsanız ne yapardınız? Nasıl tepki verirdiniz hiç düşündünüz mü? Ben bu konuda çok hazırlıksızdım...
O kadar çok tatile ihtiyacım var ki; üniversiteden beridir hiç durmadım sadece pazarlarım vardı ki ondada uyuyayım mı birikmiş işlerimi mi halledeyim açıkçası pazar günleri hiç birine yetmedi. O kadar uzun süredir dinlenmedim ki şöyle ayaklarımı uzatıp kitap okumak artık bir lüksmüş gibi geliyor. Ne yapacağımı da bilemiyorum...
Elimde bir miktar birikimim olsa hemen gerçekleştirmek istediim büyük bir hayalim var. O zaman iş aramak zorunda olmazdım, sevdiğim işin kadını olurdum :D
Hayalimde bir "Bilgi Evi" açmak var, içinde eğlenerek vakit geçirirken bir yandan yeni dostluklar edinip bir yandan da bilgi sahibi olup kendinizi geliştirebileceğiniz bir yer. İçinde büyük bir kütüphaneden tutun da eski yeşilçam filmlerinin oynatıldığı (artık kore dizileride olabilir ;) ) sineması, Pc salonu, Kafeteryası, Terası, Kırtasiyesi (...) olan; şark köşesinde oturup hem kitap okuyup hem sohbet edilecek türden bir yer hayalim... İnsanlar isterse kitapları satın alabilecek isterse orda kahvesini yudumlarken kitabını okuyabilecek. Her zaman böyle bir ortamın hasretini çekmişimdir. Para, pul, ev, araba hiçbir şey istemiyorum ordaki hava yeter bana... 
Kültürlü, bilgili  yeni insanlarla tanışmanın verdiği mutluluk ve kitap kokusu; İşte tüm hayalim bu...
PEKİ HAYALLER GERÇEK OLUR MU? BU SORUNUN CEVABINI BULMAK İSTİYORUM!
SENCE???

Biraz BigBang dinleyip kendime gelmem lazım yoksa bu böyle olmayacak, kafamı toplayamayacağım...
Bu şarkı nedense bana iyi geliyor...

BİGBANG - LET ME HEAR YOUR VOİCE 
 

8 yorum:

  1. Yazını okuduğumda senin için üzülsem mi? Sevinsem mi? bilemedim..
    Yine de Hayırlı' sını diliyorum senin için..

    Hayal ettiğin herşeyin, inandığın sürece ve onun için çalıştığın sürece gerçekleşeceğine inanırım.

    Hayalin "Bilgi Evi"ne bayıldım.
    Eğer birgün öyle bir yer açarsan benide davet eder misin ??? :)
    ^.^

    YanıtlaSil
  2. Dileklerin için teşekkür ederim Hayalci,İnş birgün hayalim gerçekleşirse ilk misafirim sen olacaksın ,söz :D

    YanıtlaSil
  3. Ailelerin bir çocuklarının olması hayaldir.. Sonra çocuklarının büyüyüp başarılı bir öğrenci olmasını hayal ederler, sonra o çocuk hayal kurmaya başlar.. Mezuniyet hayalleri kurar, mezun olur..
    Sahip olduğumuz, yaptığımız ve başarılı olduğumuz her şeyin ilk önce hayalini kurmaz mıyız?
    Hayaller gerçekleşir, önemli olan bu yönde çaba göstermektir :)
    Ve Bigbang! En büyük moral kaynağıdır :)
    Bilgi Evi'ni çok sevdim, böyle bir yer açmakla kalmaz, zincirler kurarsın dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olduuum,çok teşekkür ederim umarım herkes hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirir... Güzel yorumun ve güzel dileğin için tekrar çok çok teşekkür ederim bu arada bloğuma hoşgeldin ;)

      Sil
  4. Acikcasi sen oyle bir yer yapsan ben oradan cikmam O.O InsaAllah nasip olur Allah gonlune gore versiiin harika bir fikiiiir T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Moncici,Amiiiiinn diyorum sadece... Bilgi Evi'mi açtığımda isteyen herkesi davet edecem inş :D

      Sil
  5. Sizin gibi güzel insanların güzel yazılarını okumak çok hoşuma gidiyor...Okumamış bir insan olarak sölüyorum düşünceniz çok güzel inşallah dileğiniz,(hayaliniz) gerçek olur benim gibi okulunu yarıda bırakmak zorunda kalanlar'da bassetiğiniz ''Bilgi evinden''yararlanırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mavi Göl bu güzel yorumun için... ^^ Amiiin inşallah diyorum,umarım hepimizin dilekleri gerçekleşir... :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf