gökkuşağı

21 Haziran 2012 Perşembe

KORE DÜNYASINA BÜYÜK ÖZÜR ÇEKİLİN BENDE GELDİM

Bloğumu bir güzel hevesle açalı 5-6 ay olmasına rağmen isteğim gibi düzenleyip yoluna koyamadım bu yüzden hatam olursa affola...
 V.İ.P olmak ayrıcalıktır tam bir kendini bulma durumudur ki tümden sarsılır kendine gelirsin. Big Bang sen nesin arkadaş ya size kocaman bir özür borçluyum ben bunu yapmazsam vicdanım el vermeyecek;
TÜM V.İ.P ARKADAŞLARIMDAN, BANA KORE'Yİ SEVDİRMEYE ÇALIŞAN EN YAKIN ARKADAŞIMA ZAMANINDA GÜLÜP GEÇTİĞİM İÇİN, KORE DİZİLERİ VE FİLMLERİNİ,KPOP U, 2NE1'İ, SS501'I VE DAHA SAYAMACAĞIM NİCELERİNİ İNATLA ÖNYARGIYLA İTELEDEĞİM İÇİN, ÖZELLİKLE DE SADECE RESİMLERİNE BAKIP BU NE BÖYLE! DEYİP GEÇİP GİTTİĞİM BİG BANG' DEN ÇOOOKKK ÖZÜÜÜRR DİLİYORUMM ÇOMMEL BİANEEE
Muhteşemsiniz, Harikasınız, bir grubun tüm şarkıları mı yakalar insanı ister hareketli ister slow olsun BigBang de bu farketmiyor, bir yandan da kendime ve kadere kızıyorum daha önce neden karşılaşmadık neden Bigbang'i, Kore dizilerini, Oppaları bu kadar geç farkettim ama sonra yine polyanna tarafım diyor ki herşeyin bir zamanı var belki daha önce olsaydı bu kadar ilgini çekmezdi diye... Neyse ki Şimdi çok mutluyum geç olsun güç olmasııınn

BOL BİGBANG Lİ GÜNLER HERKESEEE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf