gökkuşağı

30 Eylül 2014 Salı

Dizi Önerisi: "It's Okay That's Love"

Anyong çingular!! Uzun zamandır Kore dizisi önermediğimi farkedince bugün size bir dizi tavsiyesiyle geldim. Uzun zamandır izlediğim dizilerin arasında en iyilere aday bir dizi: It's Okay That's Love

Geçen sene bu kıvamda 3 dizi vardı: I Hear Your Voice, Man From the Stars ve Master's Sun. Eminim bu dizileri beğenenler It's Okay That's love'ıda sevecekler. Bu arada bu diğer üç diziyi de izlemediyseniz hemen koşun vakit kaybetmeden izleyin benden söylemesi ^_^ 
Dizinin başrollerini sevdiğim iki oyuncu paylaşıyor: 
Bakışlarına bittiğim; Jo In Sung 
ve
Sevdiğim kadın tiplemelerinin başrolü; Gong Hyo Jin

Yan karakterlerinde başrollerden farkı yok aslında, izlediğinizde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Diğer oyuncular ise: 
Sevgili zürafam; Lee Kwang Soo
Oynadığı tüm karakterlere müthiş bir ruh katan oyunculuğuna bayıldığım ajuşşi; Sung Dong il
Exo'nun vokallerinden, dizideki acıların çocuğu; DO

Konuya başlamadan önce uyarayım bu dizi ile ilgili kesinlikle spoiler almamalısınız benden söylemesi! O yüzden bende elimden geldiğince spoiler vermeden anlatmaya çalışacağım ^_^
Diziye dönersek birbirinden farklı kişiliklere sahip 4 kişinin ev arkadaşı olması ne kadar garip, komik, trajik hallere girebilir bunu çok iyi anlatan bunun yanında da garip ama sevimli bir aşk hikayesini konu alan bir psikolojik dizidir kendileri. Psikoloji nerden çıktı ya dediğinizi duyar gibiyim :D Şimdi bu beş kişiden 2si sorunlu birer Psikolog, biri takıntılı bir yazar, biri de Tourette Sendromundan muzdarip olunca işin içine psikoloji girmeden olmuyor tabi :D Psikolojik bir dizi dediğime bakmayın kesinlikle sıkıcı değil bilakis ortaya mükemmel bir konu ve izlenesi müthiş bir dizi çıkmış. Ayrıca benimde Psikolojiye olan ilgim diziyi daha da izlenilesi yaptı ki benim için her bölüm büyük keyifti ^_^







Dizideki tüm oyuncular tek kelimeyle müthişti ayrıca birbirleri arasındaki uyumun diziye farklı bir renk kattığı ortada. Bu arada bildiğim kadarıyla hiç oyunculuk tecrübesi olmayan DO'nunda diğer oyunculardan bir farkı yoktu. Benden geçer not aldı. Rolünün hakkını vermiş, beğendim ;)


Emin olabilirsiniz ki diziyi izlerken kahkahalara boğulup gülerken bir yandan da katıla katıla ağlayabilirsiniz. O yüzden her şeye hazırlıklı olun işte tamda bu yüzden spoiler almamalısınız. Dizi hakkındaki en küçük bir ipucu bile bütün büyüyü bozabilir!!






Dizideki en sevdiğim sahneye gelirsek aslında dizide bir değil birkaç tane sevdiğim sahne var ama hepsinin önüne geçeni söyleyeceğim. (Burda azıcık bir spoiler olabilir, istemiyorsanız bundan sonraki cümleyi atlayarak devam edin) Jae Yul'un Han Kang Woo'nun ayaklarını yıkayıp, ayakkabılarını giydirip gönderdiği sahnede içim cız etti. Etkilenmemek elde değildi...
Veee geldik dizinin ostlarına!! Dizinin kendisi gibi şarkıları da müthiş inanın dinlemeye doymadım doyamıyorum!! ^_^ Hadi birlikte dinleyelim :)
Davichi - It's Alright it's Love

Crush ft. Punch - Sleepless Night

Family of the Year - Hero

Hong Dae Kwang - I Feel You

Böyle olmayacak en iyisi tüm playlisti eklemek :D Siz açın o çalsın kulaklarınızın pası silinsin.. :D
Benden şimdilik bu kadar canlar, yeni bir yazıda görüşmek üzere!! Aloohaaa!! ^_^

22 yorum:

  1. kesinlikle son zamanlarda seyrettiğim hatta seyrettiğim en iyi güneykore dizileri arasında yerini aldı konusu ile oyuncuları ile müzikleri ile görselleri ile :)))

    YanıtlaSil
  2. Benim 2. Numaralı dizimm ❤ ^ㅅ^~ 1.cisi tabiki Master's Sun ve Secret Garden :) Izlemeyen hemen acip izlesin sonra pisman olursunuz bakin soyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. valla yorumlar çok iyi izliyorum :)) umarımpişman olmam

    YanıtlaSil
  4. Çokk harika bir dizi ve çok özlüyorum :( Keşke devamı gelse bu dizi benim ilk izlediğim Kore dizisiydi ve hayran kaldım ama neden bu kadar az bölümde final yapıyorlar anlamıyorum.Keşke dizinin Arka Sokaklar gibi uzun ömrü olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok özlüyorum ama ben her şeyin tadında kalmasından yanayım ;) Arka sokaklar gibi uzun sürseydi eminim bu kadar güzel olmazdı ve biz şimdi özlem duymazdık bence ;) Aslında benim kore dizilerini sevmemin bir diğer nedeni de böyle kısa oluşları ve tadı damağında güzeldi diyebileceğim yerde yani zirvede bırakmaları ;)

      Sil
  5. Hey buna benzer diziler önerebilir misin? Man from the stars ve Master's Sun'ıda izledim. Onlar güzeldi. Secret garden'da pek sarmadı zaten. Kill me Heal me de izlemeye çalıştım ama kızın davranışları itici geldi, yapamadım. Yani önerirsen şöyle baya bi IOTL'a benzesin. Accık Amerikanvari olsun çünkü normal kore dizileri çok klişe :( Bu arada teşekkürler! Severek okuyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Özlem :) Aslında Secret Garden ve Kill me heal me türünün en iyilerindendir neden sarmadı acaba merak ettim, bir iki bölüm izleyip pes etmedin inşallah? Öyleyse eğer benden tavsiye devam et eminim pişman olmayacaksın ;) Tavsiye olarak eğer izlemediysen ; Descendants of the Sun , Signal , Healer , oh my venus ve she was pretty 'yi önerebilirim ;)

      Sil
  6. Ayy teşekkürler! Bir iki bölüm izleyip pes etmiştim ama izlemeye çalışacağım. Öneriler için de sağol bu arada :) Şuan devam eden Jealousy Incarnate'i izliyorum. O bitince ilk işim Kill Me Heal Me'yi tekrar izleyip bitirmek olacak. :D

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Paylaşımlarınız ve tasarımınız harika.

    Bu arada birbirinden güzel yerli diziler için online dizi sitemize bekleriz. Türkiye'nin en sevilen tv programlarını ücretsiz yayınlıyoruz. Tek parça dizi videoları izlemek için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.

    ▶ canlidizihdizle.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Peki do neden ayakkabisiz ve surekli yara bere icinde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki şimdi bunun cevabını verirsem dizi hakkında spoiler vermiş olacağım o yüzden izlediğinizde neden öyle olduğunu kendiniz görmeniz daha iyi ;)

      Sil
  9. Ben daha diziyi izlemedim ama D.O.neden ayağına hibir şey giymiyor çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun cevabı aslında büyük bir spoiler olabilir o yüzden söylemiyorum, kendin izleyip sorunun cevabını bulman daha iyi ;)

      Sil
  10. blogunuzu ilk defa görüyorum ve görür görmez baaa-yııılll-dııımmm :D bugüne kadar neden hiç denk gelmedim diye sinir oldum kendimeeee... ama buldum ya sonunda geç olsun da güç olmasın değil mi ;) bundan sonra takipçinizim tanıştığıma memnun oldum :) görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  11. blogunuzu ilk defa bugün gördüm ve görür görmez kendi kendime neden bugüne kadar hiç denk gelmedim diye söylendim. ama artık gördüm ya önemli olan da bu zaten ;) neyse uzun lafın kısası bundan sonra sıkı bir takipçiniz daha var ona göre :D görüşmek dileğiyle... dizi de güzel gibi duruyor hemen başlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldiiiniz ^^ Çok mutlu oldum beğendiğinize :) Diziyi izleyin eminim pişman olmazsınız ;) Görüşmek üzere ^^

    YanıtlaSil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf