gökkuşağı

6 Ocak 2014 Pazartesi

MİM: Ben Kimim???


Biriktirdiğim taslaklara baktığımda bekleyen bir sürü mim olduğunu gördüm ve daha fazla bekletmeden yazayım dedim. Evet giriş biraz damdan düşer gibi oldu ama kusura bakmayın artık :D Bu mim bana taaa fi tarihinden dermişim neyse ki o kadar uzun olmadı birazcık küçülteyim aylar öncesinden paslanmıştı. (Yüzsüzlüğün böylesi :D) Bu kadar erken (!) yaptığım için bana bu mimi paslayan Bilincimin Altında Kalanlar'dan özür diliyorum ve bana böyle güzel bir mim gönderdiği içinde teşekkür ediyorum ^_^ Evet başlıyoruz!! ^_^
1.Ben Kimim?
- Bu tip sorular hayatta en zor zorlandığım sorulardır. Çünkü kendimi anlatamıyorum. Neyse bir deneyelim bakalım neler çıkacak :D Kendimi tanımlayacak olursam; tipik yengeç kadınıyım. Bu her şeyi açıklar herhalde? :D Yani kısaca duygusal, neşeli, sezgisel yönü kuvvetli, depresyona meyilli, çabuk heyecanlanan ... bir kişilik. ^_^
2. Bloğunun adı nereden geliyor?
- Bloğumu açmadan önce isim konusunda uzuuuun bir düşünme süresi tanımıştım kendime ve türlü türlü isimler bulmuştum, bazıları çok iyiydi ama biraz samimilikten yoksundu o yüzden tam aradığım ismi bulamamıştım ama sonra gözümün önünde duran bir ismi es geçtiğimi farkettim: EfeKızı!! :D Bir Efenin kızı olarak bundan bana daha fazla yakışacak bir isim olamazdı herhalde? Evet babam Egeli ve son Efelerden! :D Evet şuan duyuyorum merak ediyorsunuz: Zeybek, Harmandalı biliyor musun diye? Evet biliyorum ve de pek bi güzel oynarım! ;) :D Tamam tamam sustum devam ediyorum :D
3. Blog açmaya nasıl karar verdin?
- Blog açmadan önce uzunca bir süre başka blog sayfalarının takipçisiydim zaten ama onların arasına katılmak yerine uzaktan izliyordum. Bir gün defter ve kalem ikilisiyle aram bozuldu, bir süre bana yabancı iki madde gibiydiler. Nedenleri biraz can sıkıcı o nedenle oraya girmiyorum ^^ Bende klavyeyi kendime daha yakın buldum ve başladım blog tutmaya! Aslında blog tutmaya başlangıcım çok komiktir ve incelerseniz benim bloğun bir başlangıç yazısı yok hani şu: "Merhaba ben geldim!! Artık burdayım, Beni sevin!!" tarzlarından? Ben çok detaycı biri olduğum için bloğu ilk açtığımda düzenlemelerini yaparken işin içinden çıkamadım; onu beğenmedim, bunu beğenemedim, o renk uymadı, şu yazı olmadı felan ben sırf bu yüzden daha başlamadan daha doğrusu 2-3 yazı yayınlamışken blog hayatıma son vermiştim :D Sonra ne oldu bilmiyorum bir aydınlanma ile geri döndüm ve ilk yazılarımı sildim sonra bloğu yeniden düzenledim ve işte göründüğü gibi de şimdi burdayım. :D
4.Neden yaşam bloğu?
- 3. sorunun cevabından yola çıkarsak bir günlüğe ihtiyacım vardı o yüzden ^_^
5.Kişiliğim?
- Zor olan bir diğer soru ^_^ Kişiliğim; sevecen, dürüst, insancıl, vefasızlığa gelemeyen, yerine göre saf sayılabilecek, Dostluğa aşırı derecede önem veren ama her seferinde sırtından bıçaklanan, çocuk ruhlu.... ^^
6.Hoşlandıklarım??
- Kitaplar, Sahaf gezintileri, Yeni şarkılar keşfetmek,Yeşilçam izlemek, KPOP dinlemek, KDrama izlemek, BIGBANG ^_^ Çikolata, Yağmur... ^_^
7.Hoşlanmadıklarım?
- Bencil insanlara tahammülüm bile yok, vefasızlık, Soğuktan hoşlanmıyorum...
8.En sevdiğim makyaj malzemelerim?
- Ben ağır makyajdan hoşlanmayan biriyim o yüzden en çok kullandığım malzemeler: Sürme, Maskara ve dudak parlatıcısı. En sevdiğim Makyaj malzemesi ise: Maskara!! Maskarasız çıkmam abicim!!! :D
9.Çantamda olmazsa olmazım?
- Not defteri, kalem, cep telefonu ve maskara!! :D ahaha :D :D Şakayı bir kenarı bırakırsak birde parfümüm. ^_^
10. En son okuduğum kitap?
- Serdar Özkan'ın Kayıp Gül serisi'nden son kitabı: Ekim Yağmurları

Bir mimi daha bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum ve darısı diğer mimlerimin başına diyerek bu mimi çok sevdiğim birine yolluyorum! Benim tatlı çingum Azra'ma!! Eğer cevaplamak istersen ne mutlu bana ^_^

Görüşmek üzere ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf