gökkuşağı

20 Aralık 2012 Perşembe

Öldürürken Güldüren Güldürürken Öldüren Film: SAĞ SALİM


Uzun zamandır Kore dizi ve filmlerini izlemekten diğer yerli ve yabancı filmleri izleyemez olmuştum ki bu bütün Korefanlarının ortak özelliğidir. :D Bu konuda diğer yapımlara fırsat vermediğim için suçluluk duymaya başlayınca şöyle bir bakayım diye film sitelerini gezmeye başladım. Fragmanını daha önce gördüğüm ama Türk Komedisi olduğu için Recep İvedik gibi birşey bekledim ve sırf bu yüzden vazgeçtiğim bir filme; yani Sağ Salim'e bir şans vereyim dedim. Kendimi de zor ikna ettim doğrusu birazcık başından bakayım sarmazsa kapatırım diyerek pc nin başına kuruldum. Filmi nasıl izledim, zaman nasıl geçti anlamadım ve tabi kendi yüzümü kızarttım böylece :D Sağ Salim tek kelimeyle müthiş bir komedi açıkçası hiç  bu kadar güldüreceğini beklemiyordum yani o kadar ki gülüp kendime gelebilmek için beklettiğim sahneler oldu ancak böyle anlatabilirim. Aynı tanıtımı gibi ; Öldürürken Güldüren Güldürürken Öldüren bir film Sağ Salim :D :D
Ben kendi adıma izlediğim günden beridir tanıdığım herkese filmi öneriyorum hatta eve gelen misafirlere veya misafirliğe gittiğimiz evlerde bile Sağ salim seansı yaptırıyorum, herkes başta biraz karşı çıkıyor ama sonra da "Gülmekten karnımız ağrıdı, İlahi EfeKızı nerden bulursun böyle filmleri..." sözünü az duymadım.Blogta paylaşmak için biraz geç kaldım biliyorum ama mutlaka izlemeniz gereken filmlerden biri:Sağ Salim :D
Konusuna gelecek olursak: 
"Hayatını biricik kamyonetiyle köyden kasabaya mal götürerek kazanan Salim’in, kendisi gibi kimsesiz birinin cenazesini Mersin’den Sivas’a ücretsiz götürmeyi kabul etmesiyle başlayan macerası. Yönetmen Ersoy Güler’in “istemeden bilerek yapılan herşey hakkında bir film” dediği Sağ Salim, tamamı bir günde geçen sevimli bir komedi - macera filmi."
Film tamamiyle yolda geçiyor. Kendimce anlatacak olursam bu filmde ölen ölene :D İzleyiciyide gülmekten öldürüyor o da başka tabi... :D Ben en çok (fragmanda da göreceğiniz gibi) Kulak memesi sahnesinde  gülmekten gözümden yaş gelmişti, aahh bide dokuz canlı bir baba var kiii!!! Filmin tek eksi yönü bitişi sanki devamı var havasında kalıyor devam filmleri gelecekse sorun yok tabi ama bu durum Korefanlarının kore filmlerinden alışık olduğu bir durumdur ki Çoğu kore filminde ve dizilerinde son hep sıkıntılıdır neyse kısaca izleyin, görün ve bana hak verin :D Eminim izlediğinize pişman olmayacaksınız; Beklentiyi o kadar yükselttim ki hadi bakalım hayırlısı :D :D :D
 İşte fragmanı:(Benim kanaatimce fragman çok daha güzel olabilirdi)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf