gökkuşağı

23 Haziran 2012 Cumartesi

"Yolunneresindeyim.blogspot.com" TAKİPTEYİM

Bu yazım gecikmiş bir yazı, Bundan 6/7 ay önce sıkıntıdan patlayarak internette gezerken karşıma çıkan bir blogtu; yolunneresindeyim.blogspot.com  Karşıma tam da ne yapıyorum, nasıl olacak, yolun neresindeyim dediğim bir anda çıktı ve iyiki de çıkmış. Biraz gezineyim bir kaç paylaşımına göz gezdireyim derken blogtan çıkamadım :D Tam benlik ki sormayın; Kırtasiyeye olan tutkusu, Kitapkurdu oluşu,Gezmeyi sevişi beni daha da yaklaştırdı çünkü bende de aynı özellikler var ;D  Bağımlılık yapıyor benden söylemesi; aslında Serrose bloğuna "Bağımlılık Yapar" diye bir uyarı koyması lazım :D Ben çok mutluyum Serrose ve Japon Balığım Dediği Ruh Eşi Yoshi' yi uzaktan da olsa tanıdığım için, dünyada böyle tatlı insanların oluşu beni çok mutlu ediyor. İnşallah bir gün Serrose de benim nacizane bloğuma gelir, çok mutlu olurum :D
Bu yazıyı yazmamın sebeplerinden biride geçenlerde paylaştığı bir yazısı; Kadere İnanır Mısınız diye sormuştu ki hikayesi çok güzel şöyle buyrun; http://yolunneresindeyim.blogspot.com/2012/06/kadere-inanr-msnz.html  
 Bu paylaşımının hikayesi çok hoşuma gitti bende paylaşmadan duramadım ayrıca EVET, KADERE İNANIRIM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf