gökkuşağı

24 Haziran 2012 Pazar

İLK GÖZ AĞRIM " SECRET GARDEN "

-Rüyanda, seni bu kadar rahatsız eden nedir?
-Rüyalarımda, sen varsın...
-Rüyalarında bile... Benimleyken mutsuz musun?
-Öyle olsa bile gel... Yarın da... Öbür günde...

Kore dizilerinden ilk göz ağrımdır kendileri ve kore dizilerini izlemeye başlama sebebimdir. Neden daha önce kefşetmedim diyerek bana saç baş yolduran dizidir ki o nedenle Secret Garden yeri çok başka ve dokunulmazdır.
Şimdiye kadar kaç kez izledim bilmiyorum defalarca izledeğim; bıkmadığım ve bıkmayacağım yeşilçam filmleri gibi, Kemal Sunal filmleri gibi, Hababm sınıfı gibi ve daha da önemlisi başyapıtım "Selvi Boylum Al Yazmalım " gibi
Bana Secret Garden'i sevdiren özelliklerinden biriside oyuncu kadrosudur ki bütün karakterler iyiydi hiçbiri yapmacık değildi.Oyuncuların hepsi de karakterleri için biçilmiş kaftandı bence, Özellikle de Kim joon karakteriyle Hyun Bin, Oska halleriyle Yoon Sang Hyun, Kim Joo'nun şaşkın sekreteri Kim Sung Oh bu liste uzar gider.
Beni etkileyen sahnelerinden biri de 13. bölümde Kim Joo Won'la Gıl Ra İm'in birlikte yürüdükleri sahnede Gıl Ra İm' in Joo Won Hakkında düşündükleriydi;

" Bize uzak oldukları için rüya sandığımız şeyler vardır. Yıldızlar böyledir; çok güzel insanlar gibi onlar da hemen kaybolurlar.Onun ne düşündüğünü anlamak için okuduğum kitapların birinde bu yazıyordu ve uzun süredir aklımdaydı. Şimdi anladım... ne kadar muhteşem bir insan olduğunu, işte bu yüzden bana neden bu kadar uzak olduğunu... O da gün gelecek kaybolacak, çok güzel olan insanların yaptığı gibi... "






Secret Garden' da yeri geldi Kim Joo'nla asansörde kriz geçirdim ( o nasıl bir rol yapmadır arkadaş az daha beni de hastanelik edecekti Hyun Bin'im ) yeri geldi Gıl Ra İm' e gerçekçi tavırlarıyla söylediği şeyler yüzünden Kim Joo'nu eşek sudan gelinceye kadar dövmek istedim (Özellikle bir çanta sahnesi vardır ki o sahnede Kim Joo'nun  "Beni 5 dk bile düşünmemişsin " demesi ve o sahnede hayal kırıklığını o soğuk duruşuyla, bakışıyla geçirmesi beni bitirmiştir) ve yeri geldi  herşeye rağmen Gıl Ra İm ve Kim Joo Won'un gibi gerçekçi, bir o kadar da duygusal bir aşk diledim.


Kim su hanmoo keobugiwa durumi samcangobja Dong Bang Sak Chichigapo Sarisari saenta Woriwori Saepeurika ... ” 



Ve burda MALESEF diyorum ( yanlış anlaşılmasın Secret Garden da maleseflik hiçbir şey yoktur ) ki neden Kore dizilerini izlemeye Secret Garden ile başladım. Secret Garden dan sonra hiçbir diziyi beğenemedim.Secret Garden' in tek kötü tarafı da bu; İnsanın beğeni çıtasını zirveye taşıyor ve kendinden başkasını izlettirmiyor :D
Secret Garden'in o güzel ostlarından bir kaçını eklemeden geçemeyeceğim, dizi müzikleri bile insanı Secret Garden hayranı yapmaya yeter.

Secret Garden Ost: Kim Bum Soo - Appear

Hyun Bin'in kendi seslendirdiği ost; Hyun Bin -That Man

Secret Garden Ost: Scar - Bois

Secret Garden - You are my spring

Alice Harikalar diyarında sendromu;

Bu bir akıl hastalığı,

Bir dürbünün yanlış tarafından bakıyormuşsun gibi,
Bir peri masalında yaşıyormuşsun gibi,
İlginç ve acı veren bir sendrom.
Bu sendroma yakalandığıma eminim;

Yoksa neden bu sıradan kızla yaşadığım her an masal gibi geliyor?


2 yorum:

  1. Secret Garden'dan kore dizilerine başlamış biri olarak tamamen aynı görüşteyim. Ondan sonra izlediğim hiçbir kore dizisinden öyle zevk alamadım. :( Kaderimiz :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret Garden'ın yan etkilerinden biri :D :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf