gökkuşağı

23 Haziran 2012 Cumartesi

* B.İ.G.B.A.N.G *

BigBang'i farketmem çok geç oldu ve bundan dolayı pişmanlığımı da önceki yazılarımda dile getirmiştim.BigBang in her üyesi birbirinden yetenekli birde Liderleri G-Dragon var kiii tadından yenmez, her duruma ayak uyduran bir kişiliği var.Sonra Taeyang süper dans ediyor ve sesi mükemmel tarif edemiyorum Grubun diğer üyelerini de eklersek; T.O.P , Daeseung  ve Seungri hepsinin özelliklerini saymak istesem bloğun çoğunu doldurur nitelikte. Grup içindeki çalışmaları veya solo çalışmaları hepsi çok iyi artık ben konuşmayayım sadece Big Bang dinleyelim şarkıları herşeyi anlatıyor zaten ;)
                              BİG BANG - FANTASTİC BABY
Fantastic Baby'nin klibi diğerleri gibi muhteşem ama başlangıcındaki o baykuş yok mu bakışları öldürüyor beni :)) tam benlik!!!


BİG BANG - HARU HARU

Haru Haru'yu dinleyip etkilenmeyen var mıdır, merak ediyorum.

BİG BANG - TELL ME GOODBYE
Klipte şarkısı kadar güzeldir , kaç kez dinledim hatırlamıyorum, müthişler...

BİG BANG - MONSTER

.
Diğer şarkıları gibi bu şarkıda harika , Monster Big Bang'in her zaman muhteşem olacağının kanıtıdır
Big Bang canım her ne olursan ol yine gel her türlü kabulümsün :D :D :D 


YARAMAZ T.O.P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf